fredag 15 januari 2010

Nöjd men inte med minipolisen.

Jag träffade ena halvan av Veras uppfödare i affären idag. Han sa att han kört här förbi och sett att Vera var ute och tyckte hon tatt sig bra. Det lilla han såg då, fick sikta in sig på prickarna. Berättade om hur förbannat nöjd jag är med köpet av henne, ja jag tycker fortfarande hon är helt fantastisk. Han tyckte såklart att det var kul och undrade om det kommer en storm av valpköpare till dem nu..
Jag ska nog ringa dem imorgon och fråga om de vill se sin stolthet på nära håll, ja det borde vara deras stolthet iallafall ;) Dessutom är jag sjukt nyfiken på hur de andra valparna är, både på sätt och utseende. Det bor ju en inte så långt härifrån med tummarna ska ju ut ur arslet först, och de sitter minsann hårt! Och jag tror att det bor kvar en hos uppfödaren oxå så med lite tur kan jag titta där me.

Det var längesen jag gnällde nu så den dosen måste ni oxå få. Idag handlar det om alla minipoliser utan dimljus som rör sig på vägarna. Nu när jag köpt ny bil med dimljus är jag riktigt stolt över dem och visar dem hela tiden. Inte populärt. Av dem som INTE har några egna. Tittar man noga på de där bilarna som blinkar frenetiskt med helljuset, så har dom inga. Jag tror stenhårt på den svenska avundsjukan, hade de haft, hade de inte blinkat.
Nu är det ju så att alla dem utan dim slänger armen framför ansiktet och gapar 'Det bländar! Men se, det kan vara nåt man fått för sig, för DET var jag jag noga med på Bes. och ja, de är inställda rätt dvs ikke bländande.
Så tänk på det, om ni inte har några egna, det kan inte vara en fix idé??

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar