söndag 17 januari 2010

Nu är jag där igen..

Energin är puts väck! Jag vet inte var jag ska leta efter den heller. Nu har jag varit ledig hela helgen men har inte gjort ett dyft. Lyft rumpan från soffan och gått till datorn och sen tillbaka igen.
Huset är i stort behov av en rejäl genomgång med dammvippan, men nä.

Jag vet inte vad jag ska göra för att bli piggare och gladare? Jag kanske fattas nån vitamin så det är det som felar?

Jag ringde och tog ledigt från jobbet imorgon så jag kan åka på kursen, men när jag ringde och meddelade chefen blev han mindre glad att jag stulit jobbaren för han behövde oxå vara ledig. Vi bestämde att han skulle ringa och berätta hur det blev men han har inte ringt än.

Nä jag tror att jag ska lägga mig på soffan igen. Gör inget om ni piggar upp mig ;)

2 kommentarer:

  1. Kom hit så ska jag dela med mig lite av min energi jag har idag. Har nog fått överflöd tror jag för jag känner mig helt spidad haha...

    SvaraRadera
  2. Oj, ja jag behöver nog lite av ditt..

    SvaraRadera