onsdag 27 januari 2010

Lite duktig.

Snö storm utlovas och ingen är väl gladare för det än jag. Snabb runda till byn i morse och handlade frukost och middag så jag slipper det till senare.

Sen har jag ju hela dagen på mig att göra nåt annat eftersom jag är ledig, men vad? Eftersom här ser/såg ut som en svinstia med massa mensblod på golv och väggar (inte mitt!) kunde det ju passa fint med lite städ. Så det är vad jag har gjort hela dagen, och jag är inte färdig och det är rött på golvet igen.

Känns faktiskt lite bra ändå att man inte skulle skämmas om det kom någon på besök som man inte väntade nu. Om de inte går upp på ovanvåningen vill säga.. Lite lat får man väl va..

Imorgon är det kurs igen och jag hoppas att vädret lugnat ner sig tills dess så mina kära kursare vågar sig ut på vägarna. Vilken hund ska få följa med imorgon??

Kram

1 kommentar:

  1. Det är lustigt vad blod har en tendens att hamna överallt. Jag tror det är dags här med snart och det är inget jag ser fram emot...

    SvaraRadera