torsdag 9 juli 2009

Igår sög min dag rejält! Helt deppig o låg i soffan från 11 på förmiddagen till 18 på kvällen, fick då ett ryck att hälsa på kusin en runda. Kaffe är gott, men godare med riktig mjölk i ;)

Man skulle ju kunna tycka att om jag ändå var hemma hela dagen kunde det ju bloggats lite, men inte ens det fanns det energi till.

Idag har det därimot varit helt tvärtom, börjar med 2 koppar kaffe hos svärföräldrarna. Sen blir jag inbjuden på kaffe hos Jessica och det blev 2 koppar till, som jag inte tål å får åka i ilfart hem till dassastolen å samarin. Och då blir jag såklart inbjuden av Linda att komma å dricka lite kaffe hos henne.. Fick nog nån sån koffein chock med osammanhängande tal o ristiga händer.

När jag sitter där ringer mamma o vill att jag ska följa med henne till Willys o handla till den kommande grill festen. Mmm, passa på att handla till mig själv oxå då..

Hinner hem o fixa tacos, äter en halv å så knackar det på dörren... Grannen Tobias har lovat sin son Hampus en liten kanin. Han valde Perle Egern. Då måste vi ju bjuda på kaffe oxå, ändå första gången han hälsar på. Troja som bekant kan bli lite skeptisk mot karlar blev lite kär i Tobbe, kröp nära och in under hans arm.

Klockan var 22 när jag fick äta min mat, sen var det grannfejden =) Och nu sitter jag här.

Fullspäckat va?! Hur har er dag varit??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar