onsdag 1 juli 2009

Tunnel.





Ja det blev Eko i söndags för att inhandla en tunnel till de små. 4,5 meter lång med släp i änden. Jag var helt säker på att det skulle bli det bästa, Troja gillar ju saken som kallas shackel (?) på banan. Naturligtvis lyckades Troja springa genom den innan jag hunnit packa upp den ordentligt så hon snodde in sig och nu tycker hon den är läskig. Nova går in en bit sen vänder hon därinne och kommer ut igen. Svea därimot har inga problem att springa genom, skitskoj. Nova blir sur, går upp o sätter sig på släpet o kissar!
Nikita blir jag inte klok på. Varför är det så bra att ligga därinne? Funderar på att köpa ett sånt där Pippi Långstrump lektält som hon kan få bo i. Finns säkert nån unge som inte leker med sitt längre så jag kan få det gratis..
Mina kaniner är leverans klara om en vecka. Ska lirka ut tummarna o klura ihop nån annons. Om jag inte lyckas sälja dem här då.. Fattar ni piken?

2 kommentarer:

  1. Kanin? Hm, jag är rädd för att det nog hade blivit frukost av den så det är nog bäst att låta bli. Eller...?

    SvaraRadera
  2. Ahh nej, det hade säkert blivit jätte bra ;) Ska jag spara en till dig? =)

    SvaraRadera