söndag 12 juli 2009

Puh!

Jag är helt slut! Det var försäljnings rekord i vår vagn igår och idag vet jag inte för jag var inte där när kassorna räknades. Tur att man inte gör detta så ofta, det hade blivit hjärtinfarkt vid 30 års ålder. Vilken stress, och vilka kunder.. Jag vet varför jag inte jobbar i gatuköket längre..
Mina vader känns helt konstiga, som musklerna har slagit knut på sig själva. och knävecken är inte heller så roliga.

Mamman med Man hade ju grillpartaj i helgen. Fullt hus med go mat o söta hundar. Mammas kompis Lotta hade sin Amstaff hanvalp med sig. Jätte fin och jag har tagit kort på honom men, ny telefon som inte blivit kompis med datorn än. Och hon har en hund som är en blandning av Olde English Bulldog/Boxer/Amstaff. Jätte fin Tjej som heter Gunilla och är översocial med människor. Hundar skulle hon nog kunna klara sig utan. Amstaffen Malte har jag ju tänkt ska bli Troja tilltänkte sperma donator. Så jag skulle ju fixa till en liten date så de kunde träffas. Katastrof. Malte vill leka för han är faktiskt bara en bebis. Troja blir skitsur o ska berätta för honom att så gör man bara inte. Stackars valpen blir livrädd och skriker som om han håller på att dö, Troja blir antagligen triggad av det o blir ännu argare o går riktigt på, nåt som jag aldrig (så säger väl alla..)sett. Ger inte upp o lyssnar inte när jag skriker heller. En handväska kommer flygande, och där bryter vi.

Det blev inga hål på valpen så jag tror inte hon menade blodigt allvar, men han blev rejält rädd för henne och det dröjde nog en hel timme innan han vågade sig fram från Lotta. Det gick bra sen. Men ändå, jag fick en smärre chock av hennes beteende.

Sen träffade jag en människa med ett annat jävligt dåligt beteende på marknaden idag. Men det är en annan historia.

Vad har ni gjort i helgen??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar