lördag 18 juli 2009

Mmm.

Jag har mackor i ugnen, formfranska med kantarell stuvning o ost. Mums! Var ute på en liten tur igår kväll o fick ihop en halv bajs påse. Ser ni nån med rosa bajs påsar i skogen är det jag som plockar svamp ;)

Det hände en grej igår. Eller förrgår hur man nu vill se det. Ganska pinsamt men jag bjuder ju på mig själv, hehe. Jag berättade ju om allt jag handlat på Sjöbo marknad, fast en sak berättade jag inte. Tyckte väl inte det var så viktigt kanske. Marknads mat är ju ett måste. Den dagen blev det tacos. När jag ätit och var på väg till bilen kände jag mig lite konstig i magen, trodde att jag ätit mig för mätt bara. Sen när jag satt här o skrev till er började magen prata med mig, det var ju lite häftigt, bööö, öö ööö. Jaja det kom inget så den var väl bara lite snackesam.
Sen vaknar jag på natten o känner att nu måste jag! Så jag springer, tror jag ska trilla i trappan men det bryr jag mig inte om. Preciiis när jag kommer fram kommer det en liten klick som egentligen var menad för stolen. Satan i gatan. Sop tunnan direkt.

Ska jobba tidigt på fredagen. Känns helt lugnt när jag vaknar. Ju närmare jag kommer jobbet känner jag att nu är det nära på annat vis. Nu var det såklart knappen till lyset som skulle jävlas. Det var ju så nära.. Ännu ett par trosor. Som göms långt ner i det gröna soptunnan.

Denna veckan har varit en hård vecka för troslådan. Köpte nya på Kivik, jätte fina rosa saker. Och när jag står på jobbet känner jag att det börjar rinna. Fick stå där i en timme med benen hårt ihop innan nån kom som ville byta av mig.

Vilket äckligt inlägg, och nu ska jag äta =)

1 kommentar:

  1. haha du e ju bara för härlig:=))
    en klassisk emma sak haha
    jag har några sjukhustrorsor som du kan få om d krisar haha

    SvaraRadera