söndag 26 juli 2009

Önskningar.

Jag hittade nåt i tidningen igår. Och jag önskar.. Finns tydligen bara att köpa i England än så länge. Men där kostar den typ 350:- o det hade jag kunnat skeppa över den för. Vill ha, vill ha..

Vill ni veta vad?

Trosor. (Ska detta bli en trosblogg??) Trosor som ser ut som tant trosor. Men har nån inbyggt bio-kristall grej som gör att man blir av med alla sina celluliter och dessutom blir så smal så. Visst låter det perfekt för den late? Sök på Scala Bio-fir Anti-cellulite. Jo helt klart dagens "vill ha".


Jag har förresten klippt av en massa av mitt lilla hår idag. Plutte tofs. Skulle slinga det oxå, men jäkla Mjela hade inga slingor hemma. Vem ska jag skylla på? Antagligen mig själv eftersom Jonas har haft semester så det har varit mitt ansvar. Sen ska jag nog färga mitt hår rosa igen.


Nu röstar vi!

För rosa hår: Mazze, Anonym, LottaS

Mot rosa hår:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar