lördag 25 juli 2009

Varför kan jag inte komma ihåg att äta innan jag kör från jobbet? Det slår typ aldrig fel, när jag kommit halvvägs hem kurrar det i magen och jag kommer på att jag nog inte ätit nåt på länge. Idag åt jag kl ett. Sen har man att göra, och man kan bli helt trött. Och skulle det vara tomt på kunder en minut springer man ut och röker. Så nu sitter jag här, hungrig.

Min huvudvärk gick över igår kväll. Behövdes nog bara att jag skulle få slappna av lite. En kopp kaffe och en halvtimme i soffan framför tv:n sen var det över. Gissa om det var skönt då.. Sen går jag upp i morse, vågar knappt känna efter om den är där igen.. Men jo, jag får känna lite. Tro fan att jag har ont i ryggen istället. Finns det nån som är så gnällig som jag??

Jag är så trött på att stå hela dagarna och försöka va trevlig mot folk. Man har inte ett skit tillbaka. Jag förstår inte varför och vad man vinner på att komma in i en affär o va sur? Mitt humör är väl inte på topp heller så man ska nog passa sig, annars det kanske blir en käftsmäll! Jag förstår att man kanske inte står å ler hela tiden, det gör inte jag. Men jag försöker låta trevlig i varje fall och jag ger dig ett leende om du ger mig ett.. Dessutom är jag nog inte sämre än någon bara för att jag har det jobbet jag har.

Nova då? Ni har väl undrat? Jag vet faktiskt inte. Jag ser inga förändringar, förra gången gick det 2 veckor mellan att jag såg en flytning till att det kom en ny som var brun. Jag har inte känt nån mer lukt iallafall sen jag berättade det. För det säger det inte att det är lugnt, men det är inte akut iallafall. Jag ringde till vetten i 3 dagar, i 2 dagar hade han patienter så han inte kunde svara, 3:e dagen var han sjuk. Sen fick jag reda på att om det nu var livmodern så skulle jag ringa näsum istället för de ska vara bäst! Det är en ständig oro.

Ha nu en jättefin söndag mina vänner, jag ska nog vila när jag slutat...
Kramkramkram

1 kommentar:

  1. Arrrgh! Vet inte om den andra kommentaren kom fram! Men i alla fall, du behöver vila efter denna mastodonthelgen. så där. kram :)

    SvaraRadera