tisdag 9 mars 2010

Göttans gött.

Imorgon är jag ledig. Först och främst ska jag sova tills jag vaknar. Vilka pretantioner, hur stavas det?
Och jag hoppas att jag inte vaknar innan 10, det hade jag gillat. Men chanserna är små med tanke på Morgans förbannade väckarklocka som ringer kl 9 varje trots att det inte är alltid han hade tänkt gå upp ändå. Så om man mot förmodan skulle somna om börjar fågel jäkeln att skrika sitt allra gällsta skriiiiiii. Och hunden som tycker det är tråkigt att sova voffar på som hon sitter i kläm. Kan det vara detta som gör mitt kassa humör?

Men som sagt, ledig. Vad ska vi göra?

2 kommentarer:

  1. Pretentioner.:) Bara en bokstav som var fel.....Enligt min ordlista i alla fall, men den är ju från min ungdom, så vem vet hur det stavas nu.:)
    Hoppas du fått sova gott så du är go o glad idag me.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  2. Låter som läge för rivstart nästan =) Hoppas du blir på bättre humör snart, här dricker vi kaffe och kollar på nyhetsmorgon tills vi vaknat ordentligt. Skulle handla om hundar idag tror jag.

    SvaraRadera