fredag 5 mars 2010

Imorgon - tomorrow

Dagen D imorgon, dagen vi bävar för... Men jag biter ihop och hoppas överleva. Klart jag överlever, men fasligt trött på att jobba helg. Eller... Det hade inte varit så drygt om man sluppit vara ensam hela dagen. Ni vet, fastän man kallar sig personal är man en vanlig människa som behöver både toa besök och mat i magen. Något folk kan ha svårt att förstå ibland.
"Står du här och äter?!"
Och jag visar alla mina gula tänder, och hoppas på att de inte vet om jag visar tänderna eller jag ler.

Nu ska jag skriva ihop ett jätte roligt mejl till bilhandlaren om alla nya fel jag hittat. Jag vågar inte ringa fler gånger så nu får det bli via datorn. Och på tal om dator, Jag vill ha en rosa liten dator att blogga från när jag jobbar. Det händer faktiskt en del kul saker där ändå. Som att jag fick en snöboll innanför tröjan innan ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar