söndag 28 mars 2010

Hungrig!

Precis startat fristösen för att fritera några bläckfick ringar. Det är så förbannat gott med bläckfisk. Jag har nog konstig smak.

För övrig har jag mått skit idag igen pga blod förlust. Jag mår alltså riktigt, riktigt dåligt när det är den tiden på månaden, och egentligen skulle jag göra mycket för att få det att försvinna men inte det som behövs.. Nämligen att gå till blod-håls-doktorn. Nä, jag ska nog nästan kola av för att det ska hända. Eller gå dit är väl inga problem, mest det de vill att man ska göra.

Jag kan väl säga som jag gör till telefon försäljarna i affären, jag hoppar!

3 kommentarer:

  1. Jag käkar minipiller (Cerazette) och har inte blött på flera år.

    SvaraRadera
  2. Supergott med friterade bläckfiskringar. Gillar dock inte de färdigfriterade som man köper i affären. Nää, köper råa bläckfisktuber och skivar ringar av den och bara panera i vanligt mjöl. Sen i fritösen. Mums! Kram:)

    SvaraRadera
  3. Nu är det nog åtgärdat va???? :-)

    SvaraRadera