måndag 15 mars 2010

Gulligt!

Fastän jag var så noga med att jag inte skulle firas på nåt sätt och vis har jag ändå några underbara som skiter i vad jag säger. Grattis i förskott sa dom.

Här har vi den berömda John Deere tröjan som Andreas tyckte jag skulle ha.

En dator mus som lyser rosa :)


Mamma har gjort världens finaste mössa, fick inte riktigt till färgerna med kameran..

Och mina kära jobb kompisar, AnnBrittan och Putte.
Ser ni nån tråd i mina presenter??


Jag har haft sån ångest idag. Jag vill verkligen inte fylla år. Jag vet inte om det är nån kris jag har kommit i. Eller så är jag rädd för att ingen kommer ihåg mig eller att för många kommer ihåg mig. Fasiken så tramsig jag blitt på gamla dar!!
Varför är jag inte samma som innan, den som ryckte på axlarna och kunde låtsas att jag inte brydde mig?
Grrr, jag hatar att va bölig!

5 kommentarer:

  1. Andreas Nilsson15 mars 2010 kl. 23:05

    du behöver inte oroa dig emma de blir säkert bra me de ska du se o grattis i för skott kul att gilla tröjan kram andreas

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen, hoppas att du fick en fin dag, födelsedagar, man tyckte om dem när man var liten och barn, då var det så spännande för man hade kalas och fick presenter, jag tror att när man är vuxen så blir det annorlunda, men egentligen borde vi vara tacksamma för varje år vi får fylla år, för det betyder att vi får leva ännu ett år och uppleva både bra och dåliga saker.och att vi får vara friska...för min del handlar födelsedagar, varför jag ej vill göra en stor grej av det är att jag ej vill vara i fokus....Fina presenter du fick...Kram

    SvaraRadera
  3. Jag ville fira dig men du sa blankt nej!!

    SvaraRadera
  4. Välkommen till min värld......Den böliga.:)För övrigt säger jag bara ROSA!, och jag tror att du ganska mycket uppskattade att bli firad trots allt.? E kanske ingen kris......du börjar kanske bli vuxen.;);)

    Kram Kristina

    SvaraRadera
  5. Hehe... =) Känner igen det du beskriver, men jag hoppas du fick en bra födelsedag ändå. Fina presenter fick du iaf =)

    SvaraRadera