lördag 13 mars 2010

Jag lovade Andreas att följa med honom till stan och köpa en sån där Vera-mums sele. En sån som man inte vill ska bli uppäten pga priset. Fast priset var inte så farligt där vi köpte den, en skillnad på ca 80:- Det skulle man vetat..

Dessutom tyckte han absolut att han behövde hjälp med att handla kläder, så jag fick snällt följa med till dressman där det fanns billiga jeans. En ny skjorta hade inte heller varit fel så det fick jag i uppdrag att hitta. Jag hittade ingen skjorta där men tre par kalsippor för endast 199:- lät ju fint. När jag stod och rotade bland de rosa kalsongerna ville han bestämma själv.

Vidare på jakt efter den där skjortan och jag drar in honom på tjej affären cubus och hittar en lila och en turkos skjorta! Mycket vackra, och det krävdes väl en del övertalning i att de inte var ett dugg höger/vänster/mittemellan aktiga. Nu låter det som att jag har fått honom till att köpa världens fjolligast grejer, men det lila och turkosa var bara lite i allt det svarta och gråa. Bara så jag inte blir halshuggen.

Sen eftersom jag fyller år snart hade Andreas faktiskt köpt en present fastän jag sagt att jag inte skulle ha nåt. Gissa vad.



En rosa John Deere tröja, tack!!

1 kommentar:

  1. Snälla rara söta Emma! Låt Andreas slippa rosa kalsonger!

    SvaraRadera