fredag 26 mars 2010

Hunden Ferdinand

Igår när jag kom hem från jobbet och var ute med hundarna, blev jag alldeles till mig i brallorna över våren i luften. Och på marken, här har vi både vintergäck och snödroppar. Ja, jag tänkte att nu skulle jag ta några såna här fantastisk vackra bilder som alla skulle säga 'åh! och 'Wow! över.
Så min plan är att sätta Vera mitt bland blommorna och sen skulle hennes fotomodell karriär ta fart. Mina planer går snabbt i stöpet när hon gör en Ferdinand och vill bara lukta på blommorna.
Så här har ni henne: Hunden Ferdinand!





Självklart bjuder jag på några knäppbilder när jag ändå laddade upp från kameran.



Godkväll!

4 kommentarer:

  1. Det är jättefina bilder =) Hon verkar otroligt stor den där Vera, har hon redan vuxit ikapp dom andra?

    SvaraRadera
  2. Söta!!!!:) En liten fråga......har du nån fäll på golvet där du/ni sitter och tittar på tv? Soffan verkar upptagen.:)
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  3. Sofie: Hon är inte alls stor, eller det beror kanske på hur man ser det, hon är låg men bred..
    Jag har ju en Ambull till och hon är mer än 10cm högre än Vera. Vera verkar bli lägst av hundarna. Likt en amstaff =(

    SvaraRadera
  4. Kristina: Nä inga plädar, vi får snällt trängas i soffan.

    SvaraRadera