fredag 25 december 2009

Dessa kommentarer..

Jag har skrattat som en tok i flera dagar nu. Att man kan va så snabbtänkt och smart ibland slutar aldrig förvåna. Ska försöka återberätta för er, tänk på att kanske läsa de högt för sig själv för att fatta poängen.

Först ut har vi kompisen som var inne i stora staden och skulle handla julklappar. I en av butikerna står det en kille och pratar med expediten, han ska köpa underkläder till flickvännen men vilken storlek har hon då? Exp. känner nog flickvännen för hon säger att hon tror att hon har 75B. Jaha säger killen 'Har du den storleken då? Varpå hon svarar, 'Nej för tusan, så stora har inte jag.

Sen har vi mammas karl som jobbar i landskrona, han och hans jobbarkompisar ska gå nånstans, vet inte vart men det spelar kanske inte så stor roll.. En av jobbarkompisarna ska ta en genväg över en snödriva och trillar såklart. Självklart kommer någon gående och fäller den bästa kommentaren detta året, 'Är det smart att göra snöänglar i så skitig snö?

Sist har vi smarta familjen Persson (jag är en persson). Min kära kusin lämnade våra julklappar till min mamma när hon var hos kusins mamma (gud så invecklat), ställde in dom i bilen (kusin då) stängde luckan, sa till mamman att det fanns julklapps till oss i bilen. Mamman går ut i bilen för att lämna deras julklappar de bytt, har sällskap med moster, öppnar luckan och säger, 'Där står en skyffel! Moster svarar, 'Va?! Har paketet gått sönder? Avslöjad!

Hoppas ni fick skratta lite =)

Kram!

3 kommentarer:

  1. Hej vännen och god fortsättning! Ja då, det var goda skratt här i soffan, speciellt om snöänglarna haha... Hur har din jul varit? Här har det varit lugnt och skönt. Idag så lugnt att det blev tråkigt ha ha.

    SvaraRadera
  2. God fortsättning själv! Jag är mest glad att julen är över, är inte riktigt så impad längre som jag var liten..

    SvaraRadera
  3. How do you play Barcelona in this year?

    SvaraRadera