onsdag 2 december 2009

Grattis grattis grattis.

Idag finns det ett par saker att gratta om jag fattar rätt på FB. Om det är vad jag tror grattar jag en gång till härinne.

Idag för 7 år sedan körde jag på en glashal väg, i en ful Fiat Uno, för första gången alldeles ensam! Jaja, lagligt iallafall. De första jag hälsade på var moster och morbror om jag inte minns fel. Jag hade köpt mig en väldigt praktisk Volvo 245 som hette DDE543 (DenDärEmma) som Morgan körde med eftersom jag inte fick köra ändå.. När jag äntligen får, hände nåt så jag kunde inte köra den =( Jag var fast med den där räliga Unon.

Han jag körde upp för sa att jag fick mitt körkort fast jag inte kunde köra bil. Det var en munter prick. Tre år senare köpte jag min dröm bil, en Volvo 855, som bara rasade mer och mer för varje dag som gick. Sju år senare kör jag till bilprovningen och får två:or på de mest pissiga saker.

2 December, min oturdag?

2 kommentarer:

  1. Om JAG fattade rätt bugar jag och tackar så mycket ;-) Jag är såååå glad.

    SvaraRadera