tisdag 29 december 2009

Rubbade Runar.

Har varit fullt upptagen med att ragga runt i min nya bil så datorn har jag inte haft tid med. Det är aldrig roligare att köra bil än när man har en ny. Och det har jag ju nu. Jag var helt säker på att det var en tjej och började pimpa upp henne med rosa muff och rosa grejer i backspegeln. Men jag hittade ingen bra tjejnamn till henne.
Sen slog det mig, regnumret börjar på RUB och alla som läser Hälge känner väl till Rubbade Runar? Tyckte det var ett förbannat bra namn så nu heter hon det. Transvestiten Rubbade Runar.

Är jag nöjd nu då? Nä. Mårtensson bilaffär kommer få tillbaka bilen inom snar framtid. Såhär var det:
Eftersom jag är helt såld på Volbeat just nu var jag tvungen att ha med en skiva när jag hämtade bilen. Pregade in skivan och väntar med spänning på om det dunkar. Det gör det inte, det står ERROR. Ok, vissa spelare tar inte brända skivor så jag får väl vänta tills jag kommer hem. Hämtar en original skiva och sitter där med ett flin på läpparna. ERROR igen. Suck, cd-spelaren funkar inte. Det går absolut inte för sig att köpa en bil för så mycket pengar och inte kunna spela musik i den. Men jag har ändå tur, radion funkar, det har den inte gjort i de sista bilarna jag haft..
Och så får jag balansera om hjulen, lite obalans mellan 70 och 75. Inte okej.

Vi har inventering på jobbet nu och jag ska jobba extra imorgon. Sen är jag ledig torsdag, fredag, lördag och söndag. Helt underbart!

Kram

1 kommentar:

  1. Tyckte det var ett häftigt namn på en transvestit haha.. Du är för rolig du. Ja, varför ska saker fungera när man köper dem? Finns väl ingen regel på det heller.... Säg när man köpt en grej sist och den fungerar helt felfritt. Det var i alla fall längesedan för min del.

    SvaraRadera