onsdag 16 december 2009

Ont.

Natten mellan söndag och måndag vaknar jag av att jag har ont i huvudet. Inte huvudvärk utan bara ont. Känner efter med handen, för jag vet inte var det gör ont, så hittar jag.. En stor bula i pannan.
Var har då denna kommit ifrån? Inte en aning. Sängbordet är alldeles för långt ner för att jag ska lyckas skalla det, och jag låg för långt ner för att slå i gaveln. Frågade Morgan på morgonen om jag knockat honom under natten men det hade jag inte.
Det är ingen liten bula, och den gör ont när jag försöker höja och sänka ögonbrynet. Det är ju helt omöjligt att skalla något så det gör så ont utan att vakna.
Ett mysterium, och jag undrar om den bara kommit av sig själv? Jag har kanske blivit bortrövad av aliens, sövd och knockad. Snart börjar bulan sparka..

Så snöar det.. Positiva Emma jublar. Invärtes.

2 kommentarer:

  1. Så spännande =)
    Du kanske vandrar i sömnen och är ute på värsta äventyren...

    SvaraRadera
  2. Hahahaha! Ibland är du bara för härlig Emma! Hihi

    SvaraRadera