tisdag 1 december 2009

Vaknar lagom tidigt imorse, hoppar in i duschen och Morgan kommer och frågar om jag ska följa med honom för att lämna grejer på ett ställe. Absolut, måste bara göra vid mig först. Baby kör till staden för att hämta grejerna och komemr inom och hämtar mig. Kör till nån bilhandlare och där står hon. http://www.blocket.se/simrishamn/Volvo_V70_2_4_T_193HK_24864211.htm?ca=23_13&w=0
Min nya "vill ha" bil. Jag blir ju inte kallad "Raggar Emma" för inget..

Fortsätter till svärmors place för kaffe, då det slår mig, var det inte nån tisdag jag skulle börja kl 13? Jag får nog ringa och höra för säkerhets skull och jodå, mycket riktigt. Klockan ett ska det börjas. Då är jag helt plötsligt jätte sen för klockan är 10 minuter i. Hem i rally fart, ut till kaninerna, det knakar i skogen och tro fan att det står 2 rådjur precis vid staket och jag tackar nån däruppe för att jag inte hade tid att ta alla hundarna med ut. En hundfan hade garanterat hoppat över staket och försvunnit och gjort mig ännu senare. Nu vet jag varför hundarna är alldeles knäppa ibland på kvällarna..

Imorgon är jag ledig och då ska jag besiktiga Andreas bil. Hittade ett återbud innan idag och det var jag snabb att ta, annars hade det blivit körförbud. Eller är.. Har jag sen lite tur, har Andreas tackat för hjälpen genom att tvätta Audi bilen och då ska den till bilhandlaren. Om han ska ha 48 för volvon ska jag ha minst 35 för audin. Jag kanske ska ta med kusinen...

Kram på er!!

2 kommentarer:

  1. Jag följer med, tror jag. Vad skulle hända kl 13.00 som du hade brått till?

    SvaraRadera
  2. Kusin, det blir ingen biljävel. Försäljaren var en mobbad mupp som bjöd 6000:- för Audi bilen. Då tjänar jag mer på att gräva ett hål att stoppa ner den i och anmäla stulen.
    Och det var ju jobbet jag skulle till..

    SvaraRadera