söndag 27 december 2009

Vad har hon gjort..

Idag har jag stort arbete framför mig. Jag måste nämligen gå ut och tömma hela bilen på grejer jag samlat på mig under 4 års tid. Tror att det kan bli en hel del, kanske tom hittar något jag varit av med?

Anledningen till att jag ska tömma bilen beror på att jag ska ha en ny. Hittade ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till. För ett tag sen var jag hos en bilhandlare och ville byta min bil mot en V70. Han erbjöd mig 6000:- för min gamla bil. Nu fick jag 20000:- för min gamla bil. Kändes ganska bra får jag säga.

Nu var det så att jag hade bestämt att jag skulle ha en v70 nästa gång men någon sån fanns inte. Så det blev en Audi. Dessutom verkar jag ha gjort bort mig för det är en fyrsprättare..

Kram

2 kommentarer:

  1. Grattis till nya bilen. Den är väl gul!!

    SvaraRadera
  2. Äh dom hade ingen gul så jag fick ta en grön.. Men det börjar på samma bokstav iallafall ;)

    SvaraRadera