söndag 27 december 2009

Hela 5 kassar med grejer fick jag asa in från bilen. Tror dock inte jag hittat någon av värde i den. Jo 20:- och 2 varningstrianglar. Jag börjar bli nervös eller nåt nu. Tänk om nåt ska klödda och jag inte får bilen med mig hem? Eller den gula havererar på väg till Hörby. Många konstiga tankar.

Sen är alla så dumma mot mig och säger att den gula ska pressas. Det får dom inte göra! 4 år och 6000 hyfsat problemfria mil gör att hon måste leva vidare. Hon är ju så fin..

Men herregud! Jag blir ju alldeles sentimental. Min biiil.

Jag får nog leta upp en hjärnskrynklare, att ha känslor för sin bil verkar inte riktigt normalt... :/

2 kommentarer:

  1. NÄ,Du behöver inte ha någon hjärnskrynklare... det är helt normalt haha... Jag har också gråtit en del tårar över bilar vi lämnat från oss hihi. INte snacka om min blå toyota jag har nu. Vi ska begravas tillsammans haha.

    SvaraRadera
  2. Ja okej Monica, du och jag är helt normala ;)

    SvaraRadera