fredag 18 december 2009

Lilla bebben!

Så kommer vi hem från vår lilla tur, Morgan ska backa in sin bil och då skriker han 'Neeej!! Jag flyger runt och undrar varför han skriker, då ser jag nåt hoppande och fattar att han tror att våra hundar kommit ut. Det har dom inte, men illa nära. Grannens hund som står bunden för det mesta har slitit lös kättingen hon sitter i, varpå hon har sprungit fram och tillbaka utanför staketet som vi ser på spåren i snön.
Självklart har detta retat våra och huset såg ut som ett bombnedslag. Och väldigt stressade hundar hörde oxå till.

Hundstackaren är livrädd för människor och sprang så långt iväg hon kunde när jag lockade på henne. Med kättingen efter sig. Jag vet inte om jag hoppas på att hon kommer hem igen eller att hon fryser ihjäl.

2 kommentarer:

  1. Det är förbjudet att ha bandhund så anmäl ägaren!!!! Stackars hund.

    SvaraRadera