onsdag 30 december 2009

Lila räknare.

Jag provade att installera en ny räknare till bloggen. Bara för att jag kunde göra den finare. Nu märker jag att det var en förbannat bra räknare! 630 läsare idag. Tänk om det kunde vara så väl.

Jag vet inte vad som skulle kunna intressera så att det kom lite flera läsare. Kanske skriver jag för folk som känner mig? Men jag blir ändå låg när jag hoppar in på fjortisbloggar som mest går ut på vad de har på sig idag, vem de är ovän med, och bilder på sig själva med plutande läppar, och de har 10 gånger så många läsare som jag.

Och flera kommentarer varje dag!


Kram

4 kommentarer:

  1. Du far en kommentar fran Borneo. Jag tycker din blogg ar intressant for du skriver personligt. Dock inte hunnit lasa nanting sista tiden, men snart sa =)

    SvaraRadera
  2. Du får väl lägga in en bild när du putar med läpparna och säger något hjärndött. Det kanske hjälper. Ha en riktigt bra nyårsafton.

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt år på dig och hoppas att du får ett trevligt nyår, hur installerar man räknaren, på hur många läsare man har? Vill också ha en sådan...Kram.

    SvaraRadera
  4. Oj långväga kommentar =) Ja jag ska nog börja ta en massa halvnakan bilder på mig själv och lägga ut.. Min räknare kommer från susnet.se, gör en sida där som di klistrar in på bloggen. Klart!

    SvaraRadera