lördag 12 december 2009

Har ni saknat mig?

Berättade ju i tisdags att jag började få ont i halsen så smått. Onsdagen började med termometer i käften som visade 38.4 och halsen var inte bättre, snarare sämre. Skulle bara vila lite och jag sov bort hela dagen, sista gången jag kollade tempen stod den på 39.8.

Ny torsdag och halsen var värre än någonsin, som vanligt är jag tjurskallig och ska inte gå till doktorn, det måste väl gå över nån gång?

Fredag och det blir bara värre och värre, Morgan får faktiskt ringa doktorn för jag kan varken prata eller äta. Doktorn ber mig gapa, ställer sig på behörigt avstånd och lyser, tycker det är onödigt att ta prov och ber mig köpa medicin i luckan. 2 timmar senare känner jag hur halsontet börjar avta. Jag kan svälja igen, och prata!

Julbordet som jag inte alls kände för i tisdags, vill jag plötsligt gärna gå på och blir lite ledsen för att jag missar det. Chefen ringer och tycker att jag ska följa med. Glad. Kan man blanda alkohol med kåvepenin???

1 kommentar:

  1. Ja vi har saknat dig och ja, jag tror man kan blanda... va rädd om dig och krya på dig =)

    SvaraRadera