söndag 20 december 2009

Fullt ös!

Första lediga dagen på hyfsat länge skulle jag ha idag. Rastlös i själen gjorde att jag måste hitta på något! Ringde kusin för att höra om hon var pigg på att en tur i snön med dogsen. Självklart var hon det. Packade in en svart och en vit hund i bilen och gav mig iväg.
Kusin hade bara flicke hunden med sig, min älsklings vovve hade visst lite ont i benet och fick stanna hemma =(
Hundarna ÄLSKAR snö. Den svarta hunden liknade mest en vit, hade inte Vera varit liten hade man lätt kunna ta fel. Kusins flickehund hade nån idé att hon skulle mucka lite, och precis där älskar jag min lilla Troja. Troja blir låg, ignorant och gör massor med lugnande signaler, det finns inte bråk hos henne. Annat hade det varit med pucko hunden som inte fick följa med av den anledningen.

Sen kom Adde och hälsade på med Mira och Svea, och då kan vi prata om fullt ös! Precis som de aldrig sett hundar förr.. Äh, det är härligt att de kommer överens.
Nu är alla hundarna trötta här hemma och jag med. Blir två jobb imorgon så jag får väl vila lite..

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar