torsdag 17 december 2009

Nåt måste va fel?!

Trött för det mesta och känner inte för nånting..
Brukar baka en gång om året och då blir det lussekatter, tror ni det bakats något i år? Nä.
Brukar skicka julkort till en 10-15 personer varje år, hur många tror ni har skickats i år? Noll.
Julklapparna jag köpte i Ullared ligger kvar där jag la dom, oinslagna. Fulla med damm.
Nåt måste vara fel. Såhär brukar det inte va.
Dessutom har jag några julklappar kvar att köpa, inte känner jag för det heller. Kan det vara julens fel?

Jessica har varit och hälsat på ikväll, kollar ut när hon kommer med bilen och undrar vad det är hon sysslar med egentligen, det körs fram och tillbaka och verkar allmänt konstigt. Hon säger att hon skulle parkera smart men fastnade istället. Smart parkering bakom min bil och nästan med häcken på vägen kändes nog bra för där ville bilen stå.
Sen skulle hon ju härifrån då.. Morgan skulle va snäll och få upp bilen på väger till henne, och det går sådär.. Jessica berättar att det är nog nåt fel på däcken för bilen varit jobbig förra vintern oxå. Slår en blick på däcken och tycker det packas snö väldigt lätt och undrar om hon har sommar däck? Nädå det ska vara M/S. Puttar upp bilen på vägen och kollar närmre på däcken. Ikke godkända sommar däck. Konstigt att bilen inte flyttar på sig... Men jag vet att Jessica är blond i botten ;)

Min längtan efter en ny bil är stor nu.. Jag hade nästan gjort vad som helst för en V70 nu..


Kram!

3 kommentarer:

  1. Kanske är d et en juldepression, eller att du har haft för mycket att göra, tänkt mer på andra än på dig själv, ta det bara med ro så kommer nog allt att ordna sig och gör bara saker som du orkar och vill göra...Kramar...

    SvaraRadera
  2. Jobbigt när man tappar lusten sådär. Tänk att man måste absolut ingenting. Lussekatter kan man köpa och orkar man inte skriva julkort så kan man skicka ett sms på julafton som nödlösning.
    Den där volvon ska nog bli din en dag. Själv går jag och drömmer om en C30 (en rosa)
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Ja det får nog bli nöd sms på julafton. Vad hade jag gjort utan min mobil telefon =)
    Och du, jag håller på en rosa volvo!

    SvaraRadera