söndag 1 mars 2009

Detta storegård är helt underbart, massa banor att träna hund på, gillar agility banan bäst. Det gör Troja med=) Hade jag inte varit så feg hade jag släppt Troja lös, jag vet att hon hade fixat det, det är mig det hänger på. Är livrädd att det ska hända nåt, om någon bråkar o hon ska lägga sig i. Sen vet jag ju att det är inte poppis hos alla med mördarhundar, då är det bäst att låta bli så det inte blir snack. Visst är jag tramsig..
Många fina hundar att titta på, vackra Milton, jag älskar bernen sennen teckningen! 2st amstaff, vilket jag oxå tycker är skoj, man måste visa sig o visa att dessa hundar inte behöver vara idioter. Bosse mops gillar jag starkt, och så Monicas hundar, går lösa o sköter sig själva, så vill ju jag ha det!! Andreas vann ett märgben, o jag skrek -Jeeej. Det är så kul, han skäms över mig=) Blev inga bilder, jag frös så om fingrarna att det inte blev läge att ta upp kameran.

Nu ska vi fortsätta med att dra elen i köket, kvällen räddad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar