onsdag 25 mars 2009

Jag har fått mejl ikväll, det var ett roligt mejl som gjorde mig lite hoppfull, det är nog inte bara min hund som kan få knäppryck. Även världens gulligaste o snällaste kan visst få det ;)
Fnissar lite i min ensamhet men kommer snabbt på att det var nog en engångsförteelse =)

Idag har vi varit på skolan i brösarp, helt inhägnat så då kunde man passa på att träna inkallning. Eller inte. Jag är så feg, tänk om hon hoppar över, då ser jag väl aldrig henne mer.
Det är ju fan att man inte kan ta sig i kragen o lita på bebis.

Hon fick åka rutschkana, ni vet såna stora klätterställningar som är gjorda för ungar 5-10år. Med massa klätter o rep o skit, jo en sån knyckla jag in mig i med Nova i släptåg, högst upp var det ett sånt rör ni vet(förvirrad) där hoppade Nova ner, Adde fick slänga sig framför och fånga henne, sen skulle hon upp igen, det hållet hon kom ifrån. Ni vet Bambi på hal is? Så var det.
Men vad ska vi hitta på imorgon? Nu har vi ju haft koppel/miljö träning i 3 dagar, känns tråkigt.

Hjälp!

Puss o kram på er och ge er tillkänna...

2 kommentarer:

  1. Kom igen! Koppla in fantasin. Cirkuskonster! Hjärngympa. Du vet..träna samarbete.

    SvaraRadera
  2. Precis vad Lotta sa! Det är ju det som gäller :D

    SvaraRadera