torsdag 19 mars 2009

Nu har vi premiär lagat mat i det nya köket, korv stroganoff med ris, tror att det var den nya spisen som gjorde det så gott.
Avloppen är oxå fixat idag, så nu försöker jag hitta saker att fylla diskmaskinen med.. Jag har aldrig diskat i diskmaskin så nu är det väldigt spännande.
Tänk sicket trist liv jag måste ha, längtar tills diskmaskinen är full.. Hehe

Mamman var här imorse o bjöd på frukost innan jag skulle på jobb, trevligt med mat o kaffe innan man kör, det har jag inte tid med i vanliga fall.
Om jag börjar 7:30, går jag upp 7:05 sen är jag på jobbet 7;25, visst är jag snabb? Har 6km till jobbet så det är inte så att det är rakt över vägen.

Sitter här o väntar på att Andreas ska höra av sig, kom ju på den briljanta idèn att vi ska ha "byträning" idag, det kan väl passa bra? När man bor mitt ute på vischan ser man inte folk så ofta, då är det extra viktigt med miljöträning, det har Monica sagt!
Ska bli kul detta, hoppas det kommer en cyklist eller barnvagn, det har dom inte heller sett förut!

Ha en trevlig kväll //Emma

2 kommentarer:

  1. Ja och det är viktigt att lyssna på Tant Monica :-D Bra jobbat med träningen där. Ni är så duktiga.

    SvaraRadera