söndag 8 mars 2009

Snälla snälla snälla..

Tänkte att jag skulle lägga upp några gamla bilder jag hittade i nokian innan idag, men så bra kunde det ju inte va.. Allt stängde ner sig hela tiden o när jag nästan gett upp laddade den upp en..

Denna hösten har jag o Andreas varit flitiga svamp plockare, o det var den största Karl-Johan svamp jag nånsin sett så jag var tvungen att ta ett kort, visst e han gullig där han står mitt i skogen med en svamp i handen =)
Den var ganska maskäten så vi tog faktiskt inte med den hem. Men vi har hittat väldigt mycket kantareller o tratt kantareller, o jag som inte kan laga mat lyckades komma på ett fantastiskt gott tratt-soppe recept, mmm.

Har hunnit med kalas oxå idag, kusins man Mads fyller 31 idag, grattis. O världens bästa chef Jonas fyller 36år, men där blir man inte bjuden på kalas =) jag bjuder ju inte han heller så det kan väl kvitta..
Jonas är chef i en affär som heter Mjela Matöppet o ligger i degeberga, där jobbar jag sen 10(!) år tillbaka. Liten trivsam affär som "far" köpte för ca 25år sen, som hans söner har tagit över en del var av, dvs en har gatuköket, den andre affären. "Far" jobbar i g-kök, sönernas syster jobbar i affären, och så jag, som inte är släkt =)

Jag har inte kollat på melodifestivalen innan men igår kväll när jag kommit hem från jobbet o slängde mig framför tv:n fanns där inget vettigt att glo på, o då kom jag på M-F! Men va fan, snälla snälla snälla, låt henne va tyst. Vad tänker folk med? Jag utan sångröst hade fixat det där lika bra..
http://www.youtube.com/watch?v=Nu3rkrCOLO4
Kolla in det här istället =) Gimme gimme gimme.




Hur lägger man in videor här??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar