onsdag 4 mars 2009

Ja sprutan hade önskad effekt! Det var jätte bra att så mycket hade runnit ut. Nova var så duktig idag, jag var lite orolig eftersom det var så tråkigt för henne igår, men det var inga problem, massa kompisar där inne ju!
Alltså den där sprutan var helt full, hur mycket går där i en spruta? Ja hon körde ner huvet i tröjan o bet ihop, jag blir så stolt.
Veterinären jag hade idag verkade inte lika entusiastisk som Åsa igår, Åsa tyckte allt såg bra ut men denna verkade mer vara förespråkare för kastrering.
Hon har väl alla möjligheter att bli frisk, vi kom in tidigt o det kallas öppen infektion dvs att det rinner ut iaf.
Jag vet inte vad jag ska tycka o tänka egentligen, jag hoppas på att vi slipper ta bort den men måste man så måste man så klart!

Hon hade 38.8 igår hos vet. o 38.4 idag, och det är ju inte direkt nån feber, och hon är pigg o gla när vi är ute, leker med dom andra hundarna, så hon är ju inte helt off.

Nä detta kommer bli bra!

2 kommentarer:

  1. Åh vad skönt för er! Jag har tänkt på er i dag. Vad bra att hon inte har feber. Hoppas att vi ses på vardagslydnaden på måndag:)

    SvaraRadera
  2. Tack, känns som vi behöver nån som tänker på oss. Klart vi ses på måndag, får se bara om Nova är kapabel till det eller jag får ta min klippa Troja.

    SvaraRadera