söndag 22 mars 2009

IQ befriad?

Jag åkte minsann på att jobba idag, 13-20. Detta fick jag reda på 11:30.
Därför min rubrik. Jag blir så trött! Om du har en tid att jobba, kan du inte höra av dig 2 timmar innan du börjar om det inte är nåt akut, typ brutet ben eller nåt?!

Jo här hör den lilla anställda av sig kl 11 på morgonen o berättar att hon inte kan jobba idag för hon har kräkit hela morgonen, morgonen. Varför hör man inte av sig tidigare då? Det är inte lätt att få in någon att jobba 2 timmar innan. Jonas frågade henne om hon hade festat igår? Jo, det hade hon men det var nog inte därför hon va kräkig. Säkert.

Tösen jobbar varannan söndag o varje gång jag ser henne, ser hon ut som hon ska dö, -Är du trött idag? -! får man till svar.

Behöver jag berätta att jag varit på ganska dåligt humör idag?

Hela min dag sket sig. Jag som skulle göra så mycket, typ slappa, dricka kaffe hos folk.
Bilen blev tvättad iaf, snabbt som attans gick det oxå, jag hade ju lovat Andreas att jag skulle hjälpa honom sanera hans bil inuti, det är tur att det är min tur att köra imorgon =))

Vad har ni hittat på idag, kära vänner?

//Emma

2 kommentarer:

  1. Tror jag ju INTE att du är ! :D

    SvaraRadera
  2. Jag har varit på hundutställning hela lördagen och söndagen. Himla kul var det och väldigt avslappnande. Ändå är jag på dåligt humör idag... hmmm... Nog bara för att sotaren ev ska komma idag.

    SvaraRadera