onsdag 4 mars 2009



Såhär ser köket ut nu. Fattas kakel att sätta på väggarna så vi kan sätta upp fläkten och en passbit ovanför mikron, jag har inte bestämt hur kaklet ska se ut, förslag?
Håller på att skära till socklarna nu o det blev riktigt snyggt! Bilder kommer.
Min lilla hund bara sover, jag glömde fråga vet om det var nåt speciellt jag skulle tänka på, typ om det är viktigt att hon vilar eller det är bra att hon kommer ut o rör på sig, hon har ju ganska dålig aptit o lite promenader skulle kanske kunna hjälpa. Morgans pappa var här ikväll, tittade på Nova o tyckte att hon bara var skinn o ben. Så farligt är det väl inte, klart hon är mindre men inte mager! 30kg kan ju inte va för lite?
Jaha då blir det ringa doktorn imorgon o fråga råd, nu har jag ju skrivit upp vad jag ska fråga, har lätt för att glömma annars..

3 kommentarer:

  1. Vad fint det blev!

    SvaraRadera
  2. Snyggt , snyggt SNYGGT! :)
    Fräck tapet,blir nog riktigt tjusigt när mosaiken med är på plats.
    Du får piska på Mogge ;)

    SvaraRadera