söndag 29 mars 2009

Sicken tråkig helg, har bara mått dåligt hela tiden.
Det är väl ändå en jävla otur, va sjuk sista helgen man är ledig liasom. Jag kan inte andas genom nån näsborre, saker kommer ut men inte in.. Det är sjukt jobbigt att äta när man inte kan andas genom näsan. Så gnällig jag är..
Jag är frisk till imorgon intalar jag mig själv. Har inte tagit ledigt från jobb o det är hundskola imorgon.
Hundskolan som är väldigt seriös mot sina kursdeltagare!
Men hur man än vrider å vänder på det så blir det inte bättre än vad man själv gör det till.

Det är så förbannat lätt att öppna käften o säga om något är bra eller inte, men för guds skull, gör det inte. Det är så mycket roligare att låta personer hitta saker om sig själv på nätet. För det måste du ju tycka?

Inte alls min sak detta men jag kan inte hjälpa att jag osse blir irritert!

Nä nu ska jag fylla i mitt aktiverings schema till imorgon o sen ska jag kolla oseriös avel på tv:n.


P.S. Påminner om ett par diplom som jag skulle hämtat..D.S.

2 kommentarer:

  1. oj... ska genast plocka fram diplomen. Tack för påminnelsen. Tack för att du bryr dig så Emma... Du är så go. Det du säger är så rätt... Ähhh bara svammel... vet inte vad jag ska säga. Blev så glad när jag läste.

    SvaraRadera
  2. Bra sagt! Se nu till att bli av med snuva till kvällen. Vi vill inte bli nerstänkta! *fnissar*

    SvaraRadera