lördag 7 mars 2009

Kolla kolla vad jag kan! Efter många om o men har jag klurat ut hur man gjorde..
Har bara 5 timmar kvar att jobba nu. Underbart!
Man är helt slut efter denna dan, in i duschen o sen bingen, jag längtar..
Ni anar inte hur många lustiga människor det finns, det är sånt man märker i detta yrket. För något år sen kom det hit en kille på cykel, mumlade nästan obegripligt och blev arg om man inte förstod vad han sa.. Sen beställde han mat i gatuköket satte sig vid ett bord o började plocka från bilder på tjejer som han klippt ut ur porrtidningar, började prata med dom o slicka på dom. Hmm. Eller killen som öppnade ett paket diskhandskar, prövade dom, slängde in dom i hyllan igen o gick.
Nä detta yrket passar nog inte mig egentligen, det är inte direkt så att jag kan ta folk med en klackspark o mest skita i vilket, jag kan ju reta mig på folk i flera dagar. Fast ja, hur roligt är det att bli påhoppad om att priset inte är rätt eller något är slut när jag inte kan göra nåt åt det, det är ju inte min affär, så lite får jag kanske känna så.

Jag har blivit så flitig på att blogga nu som ni kanske märkt, vet ni varför? Jo jag får kommentarer nästan varje inlägg nu! Det kallas motivation! Så tack ni som kommenterar!
Och jag tackar för den underbara igår, Monica! Det blev ett litet lyckorus =)

1 kommentar:

  1. Så himla kul att läsa din blogg så fortsätt skriv! Men du... var jobbar du någonstans? Jag har nog itne riktigt fått kläm på det tror jag hihi.

    SvaraRadera