fredag 6 mars 2009

Så ja..

Nu har jag jobbat min fredag kväll och imorgon har jag en underbar dag framför mig. 7;30-20;00. Jag älskar verkligen detta arbetspasset.. not. Det är bara var 4;e vecka så jag ska egentligen inte gnälla, men jag kan inte hjälpa att jag har sån Ågren över det..

Dessutom får jag lite blogg abstinens. Laddade min gamla N95;a o tänkte att jag kunde blogga från den för det har jag kunnat innan, men jag försökte ikväll o där var inte nåt som stod rätt till. Jag vet inte vad som har hänt, det funkade alldeles utmärkt innan. Kan det va för att jag inte har kort i? Tycker att det borde det inte va, jag kommer ju in på internet o att detta, jag kan bara inte logga in på bloggen.



Min lilla Nova valp var vaken hela dagen igår, o idag är hon lika olydig som innan hon blev sjuk =). Känns bra detta, det rinner fortfarande lite ur henne men hon har blivit så pigg! Hon försökte tom äta lite på Kira när hon kom på besök, är det så här hon ska bli eller kan de vara för att hon är sjuk, hon måste väl ha varit sjuk ett tag, som jag har fattat det har dom infektionen ett tag innan man ser det? Nä det blir mycket social träning när vi har börjat hos Monica igen!

Jaja, jag skulle väl mest berätta att min lilla hund mår bättre o nu känns allt hoppfullt igen!

2 kommentarer:

  1. Åhhh så skönt att Nova nu är bättre. HOppas verklige vi kan få henner mer social när ni kommer hit. LÄngtar tills du börjar på kursen här igen. Det är så kul att ha dig här.

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att Nova känner sig bättre igen! Härlig bild du har som header :D

    SvaraRadera