lördag 4 april 2009

filmad.

som vanligt var vi och tränade igår kväll. Hittade en lastbrygga utanför konsum med bra lyse, där vi tränade backa o sitt/ligg kvar. Det gick jätte bra! Så duktiga våra hundar har blivit. Vi hittade en planka som var ca 10 cm bred som vi ställde upp mot bryggan, det tog lite tid men till slut fick vi hundarna att gå balansgång både upp o ner.

Ja vi hittade massa saker igår att göra o hade så roligt, ändå tills.. Det satt en kamera i taket. Shit. Konsum chefen var och handlade av mig i morse så jag fick fråga lite snällt om deras kameror spelar in.. Det gjorde dom o han skrattade rått åt oss.. Tror jag får passa mig lite, han hotade med att lägga in oss på youtube.

Vi tränade även följsamhet/spontan kontakt där jag instruerade andreas o jag tyckte att dom fick fin kontakt till slut. Min jäkla hund tror att vi ska leka varje gång jag går sådär konstigt, ska bita i kopplet o ha dragkamp med det, vet inte varför, vi har aldrig lekt så.. Iallafall, hon missade o sög mig rakt i benet! Det sved till som tusan o jag har faktiskt blåmärke idag, jag får blåmärke ganska lätt så så farligt var det inte =)

Vilket väder det är idag, vill bara ut!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar