lördag 11 april 2009

Fy tusan




Jag o Andreas har kokat lever inför morgondagen (tack för recept)
Och nu förstår jag Morgan som inte tilllät mig att laga det här hemma. Vilken stank!
Nu får Adde sitta hemma hos sig med klädnypa över näsan =)

Men jag måste nog hitta på något som gör att jag kan koka hemma, kan ju inte springa o förgifta andras hem hela tiden.

Jag kan inte smälta att det var så rääligt, grönt äckligt vatten blev det oxå, Blää! Men hundarna verkar tycka det luktar gott iallafall. Slår vad om att om jag hade tagit en gammal använd tampong o gjort små godis bitar av det hade de tyckt det var jättegott, öörk.

Andreas tycker att jag är ett svin. Fast lever luktar illa tycker jag att det är gott.. Så.. Receptet var helt ok, finns en hel del i min mage.. Grisigt??

Kramar Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar