torsdag 30 april 2009

Suck, pust o stånk!

Jag har haft så tråkigt idag! Det blåser o är kallt o ingen energi har jag heller. Suttit i solen en stund med hundarna men fick gå in igen för jag var iskall om benen. Sen skulle jag ge mig på lite trädgårds arbete men även det fick jag ge upp pga brist av motivation.
Bestämde mig för att ta tag i lite här inne, men då kom det en bil hit o äntligen fick jag dricka kaffe! Kan inte dricka kaffe själv.. Tyvärr stannade inte besöket så länge så jag fick ge mig på städandet ändå, hann med en halv dammsugning o torka soffan lite sen kom Morgan hem o vid det laget var jag rätt sur..

Vi blev iallafall bjudna på middag idag hos svärmor, tacos, gott som tusan o gratis =)

Jag har ingen ork eller tålamod idag så det har inte ens blivit någon hundträning. Så dåligt!

//Sur Emma

1 kommentar: