söndag 19 april 2009

Jag har väl varit ganska dålig på att uppdatera här sista tiden känner jag. Har varit på så dåligt humör, känns som allt går emot mig o det är mest synd om mig hela tiden, alla är ego.. Igår kom svaret, menshelvete!. Jag är nog världens sämsta tjej, på att va tjej då. Har aldrig en aning om när jag ska ha mens, tror att jag har maginfluensa, en gång trodde jag att jag va förstoppad.
Har aldrig varit särskilt tjejig, vet att jag o mamma blev såna ovänner varje år till skolavslutningen, hon ville att jag skulle ha klänning. Aldrig i livet! Gjorde allt för att slippa, tex försöka förstöra klänningen på nåt olycksvis så jag inte kunde ha den. Trams.

Har inte varit pigg på nånting i helgen, det har varit kallt ute, solen skiner men det blåser kallt, o jag hatar blåst. Så det har mest varit en massa kaffe drickande hos alla som orkar med mig. Inte ens nåt fin helgmiddag har det blivit, pizza en dag o makaroner med fiskpinnar nästa. Jag behöver rycka upp mig.

Imorgon är det skola igen, ost o lever står på menyn. Sista gången. Jag hoppas att det går bättre för oss denna gången. Jag kommer sakna gänget vi var på denna kursen, så lätta o goa att ha med att göra. Jag har inte ens anmält mig till nästa kurs än, det måste bli en kurs till. Jag vill ju kunna träna med henne lös nångång o det kräver träning. Det är den här förbannade ekonomin som ställer till det, vi kommer inte riktigt på rätt köl, varje gång vi kommer hyfsat nära kommer det nån ny stor räkning. Får väl försöka hitta nåt internet bolag som vill ge mig kredit så jag kan samla alla dessa smålån med massa ränta.

Vilket tråkigt inlägg, jag ska bättra mig, lovar.. Kram Emma

2 kommentarer:

  1. Mens är skit, jag mår också så dåligt när det är på gång, deppig och dann... Du, jag har mailat dig med ett förslag...

    SvaraRadera
  2. Depp Depp, jo, visst mår vi väl alla så här ibland. Vi ska göra vad vi kan för att muntra upp dig ikväll. Bara att du säger att du vill kunna ha Nova lös och är beredd att jobba på det är ett steg i rätt riktning. Då kommer du att lyckas!

    SvaraRadera