tisdag 14 april 2009

Smart?

Hade inte tänkt skriva här ikväll för egentligen är jag ganska trött men jag fick en snilleblixt o då måste jag skriva innan jag glömmer..
Vi var på skolan ikväll igen, jag hade kunnat vara där varje kväll, problemet ligger ju i att det är ganska långt att köra. Det tar 50min att köra så det är väl 5-6 mil?

Men Andreas pappa flyger ju flygplan! Fågelvägen måste ju va mycket kortare/snabbare, så kan vi landa på åkern bakom skolan??

Hehe, ja Troja var med ikväll och hon är jätte duktig, jag vet inte hur det har gått till riktigt. Tror att hon är ganska smart som bara kollar på de duktiga hundarna och tar efter dom =)

Vi drog ett klöv spår och 10 ekipage hade gått spåtet innan oss plus att det har både kissats o bajsats på banan, men min lilla klippa, hittar minsann klöven ändå! Hon fick jobba men hon klarade det, stolt som en tupp när hon bar tillbaka klöven.

Så ja, det känns bättre idag.

Kramar Emma

3 kommentarer:

  1. Skönt att det känns bättre. Man får verkligen beundra hundarna som klarade spåret så bra när så mycket störde. Dom är helt underbara!

    SvaraRadera
  2. ja hon var mycket duktig. Snacka om att dem andra hundarna blev avundsjuka när hon kom stolt som en tupp bärande på klöven haha... Rena kalabaliken i gruppen. Tur dem var kopplade haha.

    SvaraRadera
  3. Skriv som attan så ska du se att läsarna kommer haha...

    SvaraRadera