söndag 12 april 2009

Spårdag!

Så ännu en underbar dag är gången. Vaknade som sagt till skit väder, dimma o kallt.



Men så fort vi kommit ut ur Gaddaröd sken solen, jag säger att solen inte skiner i Gaddaröd o jag verkar ha rätt.

I vilket fall som var kursen väldigt lyckad. Det jag ville få ut av den fick jag, dvs, Nova kan spåra lite nu!

Blir ständigt imponerad av vad denna hund kan lära sig när hon bara vill, trodde att det skulle vara mycket svårare att få upp motivation men det var inga problem.

Har ju gått en spårkurs tidigare med Troja och det gick oxå bra, det är bara jag som är så osäker på mig själv. Jag borde veta hur jag ska gå tillväga för att börja men jag behöver att nån står och säger till mig vad jag ska göra. Tänk om jag lär henne fel, sen har jag kanske ett helsike att "göra om" det rätt.



Daniel tog med dricka till hela gänget.. Bonzo o Elza.


"Instruktörskan"






Vackra Milton


Nova o Svea äter på samma pinne.




Tackar alla för en trevlig dag!

Nu ska jag in o stjäla bilder, Hehe..

1 kommentar:

  1. Själ du på hihi.. jag har skickat originalstorlekar till dig så du kan lägga in lite större bilder. Mysiga bilder du själv tagit.

    SvaraRadera