lördag 25 april 2009

Jag var rätt dålig på att spela Buzz, det som jag själv har vinner jag på hela tiden, o jag fuskar inte..
Andrea skulle va fylle chaufför ikväll så han skulle hålla mig vaken hela natten trodde han, ändå tills fyllisarna ringde o det var nån som blev för full så dom fick åka hem, redan.. Haha, han lånmade dippa i kylen till mig=) Det har varit en väldigt onyttigt helg hittills, Ostkorv i bröd igår o makaroner med korv idag. Och en halv påse chips o cheddar popcorn. O jag som inte fattar varför jag inte kan gå ner nåt kilo..
Tror att jag går upp i vikt av den här jäkla mikro maten jag käkar varje dag, tror att jag hört någonstans att det inte är nyttigt.

Vi har varit ganska flitiga idag tycker jag, vi har putsat grunden till badrummet idag, som blev klar i höstas.. Och vi har plockat undan allt järn skrot som blivit över vid renovering o alla andra orsaker.. Snart tror jag att gräsmattan ser respektabel ut!

Godnatt kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar