tisdag 21 april 2009

Sov så länge du vill, my ass! Käraste vännen ringer 7:40 o vill att jag ska följa med till Tomelilla.
Det var nog inget trevligt samtal.

A - Godmorgon, sover du?
E - Ööh.
A - Kan du hämta mig i Tomelilla?
E - Ööh.
A - Va? kan du det?
E - Mmmhh
A - Jag ringer igen om en stund
E - Ööööh
Klick.

Så jag fick se till att masa mig upp ur bingen, o krypa ner till cigaretterna iaf. Nova var fortfarande helt slut, använde Nikita som huvudkudde. Ingen som ville vakna o gå ut iallafall.

Får sms. Du kan komma nu är du snäll?

Ja ja kläder på ooh håll på att glömma, tampong.. Pillar upp plasten o tappar en helt ny i dassastolen. Onödigt.

Telefonen ringer. -JAA!
- Eh, skulle bara kolla så du inte somnat om..
- Jag är på väg!

Borstade tänderna, håret på ända o gammalt smink ner på kinderna. Det gör ju inget, ska bara lämna av lastbilen sen lämna A igen.
Nä, inte det heller, det ska rännas i varje bonneaffär efter remmar o däck o dyl.

Ja det blev en lång runda, gaddaröd, t-lilla, brösarp, kristianstad o sen gaddaröd, puh, sen var klockan 11 o 15 mil körda.

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar