måndag 29 juni 2009

Besök hos Jonna

Det här är Toppzy. Denna hunden har jag hittat o valt ut till Jonna =)
Helt underbar!




Detta är Heike, vacker men för stor enligt domarna.

Sen har vi Siv/Zeke, denna Jako passade jag för 2 år sedan i flera månader, den skulle säljas men köparen hörde inte av sig innan ägaren åkte på semester. Av en slump kom jag i kontakt med Jonna som köpte den o den har det jätte bra! Alltid lös, får dricka kaffe ur muggen och bada i kranen.





Denna fågel förstörde min inkallning på Troja. Jag kallade på Troja hundra gånger om dagen.
-Kom Troja, kom. En dag hör jag -kom Troja, kom.
Hmm är jag knäpp? Hör det igen efter nån minut o då fattar jag att det är fågeln som kallar.. Troja satt ofta vid buren, och både Troja och Siv/Zeke blir jätte glada när de träffar varann.
Lite kärlek tror jag.
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar