onsdag 24 juni 2009

Satt ute i Evelinas trädgård igår, Jessica var oxå där. Kul att vi har samlats igen, Jessica ska flytta till Hörröd efter en runda till Höör o Tollarp. Evelina o hennes kille har köpt hus i degeberga efter en tur till Skepparslöv. För 2 somrar sen bodde vi nära varandra och umgicks mycket men det rann ut när de flyttade..

Jag satt med ryggen mot solen o jag tyckte inte det var så länge, en timme ca. Så här såg jag ut när jag kom hem..






Jag och Adde åkte till hans jobb på kvällen, de hade både damm där o stora grus o sten högar.
Det var Trojas tur att följa med denna gång och hon tyckte det var lattjo lajbans!



Troja höll på att drunkna lite igår.. Jag kastade i en pinne där det fanns stenar på botten, de gick hon på men när dom tog slut sjönk Troja..

"Lasse" är trött efter att fått gå en massa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar