söndag 21 juni 2009

Missar allt!

Nu har jag ju varit på kurs avslutning hela eftermiddagen o då händer det såklart spännande saker i Gaddaröd. Flygande bilar, ambulans, polis och brandkår.

Nä det var grannen här som antagligen svimmade när han körde, så han flög över ett stengäre o bet sig nog i läppen när han landade, de som såg det blev ju lite rädda när han satt där lite snurrig med blod i munnen, därav ambulansen. Polis o brandkår kom nog bara för att de inte hade nåt bättre för sig.

Jag skulle vara lite snäll o gå och stänga dörren som stod vidöppen, så att det inte regnar in i bilen. Det hade jag inte behövt, bilen är bara skrot o tröskellådan är alldeles skev därför dörren står öppen.

Hunden satt i bilen o fastän jag inte var hemma o lekte hundräddare kunde Morgan ta henne o sätta henne i rastgården tills släktingar kom. Snällt eller hur?..

1 kommentar:

  1. Och inte var det någon rolig kursavslutning heller suck. Det där förbaskade regnet spolade bort allt jag hade tänkt mig.

    SvaraRadera