måndag 8 juni 2009

IQ??

Ibland måste jag fråga mig själv om jag är helt iq befriad.
Ibland känns det så. Som idag, jag skulle kolla hur jag jobbar på torsdag, kolla på schemat jag själv har skrivit för flera veckor sen pga att Jonas skulle åka till Cypern.

Så jag kollar o gissa hur smart man kan va, jag har satt mig själv 13-21. Väldigt smart med tanke på att jag vet att det är hundkurs på torsdagar.

Så nu är jag ganska irriterad på mig själv, jag vill ju inte missa en gång, vet att jag inte kommer nånvart om jag hoppar över hela tiden..

Så nu är det extra viktigt att Andreas verkligen kommer ihåg vad de gjorde på torsdag..

//

2 kommentarer:

  1. Amen hallå... det här gå inte!!! Du måste bara komma på kursen helt enkelt.

    SvaraRadera
  2. Ja det är väl bara till å stänga affären helt enkelt =)

    SvaraRadera