tisdag 16 juni 2009

Härmed bojkottar jag både eniro.se och hitta.se.
Har ägnat halva kvällen åt att leta sjöar i saxtorp, och det är inte lätt när de tydligen inte sak finnas enligt ovanstående..
Tacka vet jag Google!
Här använder vi oss av satellit kartor så det är bara öppna ögonen så hittar man. Dock litar jag kanske inte fullt ut på dessa då de säger att det är 12 mil dit, hmpf.

Chefen kom hem idag från sin semester. Jag har varit riktigt nervös , tänk om han tycker att vi skött det dåligt.. När jag tänkte efter lite o gick o tittade kände jag mig ganska nöjd ändå, inte för mycket hemma o inte för lite. Inte en massa i soptunnan heller.

Sen kommer bomben

-Har du beställt mycket varor till idag?
-Nja.?
-Nä nu fick vi ju inga varor på fredag, de hade skickat en lapp..

Men du, jag öppnar faktiskt inte all post som kommer, för vad ska jag göra åt räkningarna som kommer, massa papper o skit som bara ska sättas i pärmar. Nä då hade jag bara fått skäll för jag hade gjort av med viktigt papper.

Man kan ju undra om den där iq befrielsen igen, vem får varor på midsommar afton liksom?!
Ja, jag vet inte vad jag ska säga. I vanliga fall, när vi hade annan leverantör, hade jag tänkt på det. Då fick vi alltid varor en annan dag istället + att de som jobbade där sa till en i telefon.
Måste även försvara mig med att vi har fått varor lille julafon, annandag jul, tretton dag jul, långfredagen, 1:a maj o kristi flygare bara detta året. Det har jag tyckt varit konstigt, så nu tyckte jag kanske inte att det var så konstigt att det var en ny afton på fredag..

Jag har röda strumpor hela veckan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar